topbella

Monday, July 5, 2010

Shopping - Sale di SOGO, KL


Pagi2 Ahad, tak tahu nak g mana...Bosan pun ada...huhuhu...Tiba2 dapat sms dari member satu opis...
"Datang segera kat SOGO, ada jualan baby gila2, harga runtuh!"


Hmmm...Apa lagi...Pagi2 tu jugak la gerak husband, wat suara manja2 sikit..pujuk2 husband...hehehe...pastu husband dah tau dah, baik2 ni mesti ada apa2 ni...aku pun tunjuk lah sms member...hubby kata kalo nak pegi, jom la, cepat siap!YES!!!!!Itulah jawapan yang ku nanti2 kan dari hubby aku...So, apa lagi...sepantas kilat aku bersiap...
Sampai je kt SOGO, hubby terus park kete kt Petama Complex...coz kesian kat aku tengah sarat and tak nak aku berjalan jauh, takut kaki bengkak..hubby aku kata lapar...So, singgah la makan kt KFC sbb dah dekat kul 1.00 ptg...Lepas makan kitorang terus masuk SOGO...Fuhhh...memang padat giler dekat G Floor...Untuk mengelak dr bersesak2 so aku terus naik kt 4 & 5 Floor..coz sale barang2 baby kt G, 4 &5 Floor tu je...Kami berpecah coz hubby aku nak cari baju n barang2 dia...aku plak excited nak cari barang2 and baju baby....
Nak dipendekkan cerita, dekat 1 jam aku berlegar2 kat situ, sampai hubby aku dh beli barang2 dia, tapi 1 barang pun takde yang aku pilih untuk dibeli...Yelah, kebanyakan baju2 yang cantik2 kat situ sume baju baby girl...barang2 baby plak, aku dh banyak beli...mcm dah takde apa yg nak dibeli lagi...tapi tangan gatal nak membeli juge..Last2 hubby aku suh pilih je baju yang aku berkenan and cantik2, incase baby boy yang keluar nanti hubby aku suh simpan tuk next baby plak...tp hubby aku tak nak aku beli baju untuk newborn lagi coz dah terlampau banyak kat umah....so aku beli lah baju utk 6 - 12 month...hehehe...

Nilah di antara baju2 yang aku and hubby aku pilih...abis dekat RM150 la juge untuk baju baby saje...Anyway, thanks sayang coz memahami ur wife ni...
Sebelum balik kami singgah ke 1 Floor- Ladies Gallery...husband nak belikan umi (mak mertua) kasut...so, pusing2 cari kasut yang bersesuaian dengan umi. Bila dah berkenan size plak takde. Last2 beli la jugak tapi size agak besar sikit, hope umi suka and muat utk dipakai nanti...Hubby aku plak offer aku sepasang kasut tuk aku pegi opis coz kasut yang selalu aku pakai tu mcm dah tak sesuai utk aku pakai...aku pun OK jela...Thanks again syg...Love u...Ummuah!!!

No comments:

Post a Comment

"Kenali Diri Ku"

My photo
Banting, Selangor, Malaysia
Saya merupakan seorang Isteri dan Mama kepada 2 cahaya mata yang comel bernama Qaleesya Amani & Shaikh Muzaffar..Minat berniaga secara kecil2an...Semoga Allah memberkati usaha ku ini...