topbella

Monday, March 28, 2011

Hari Membosankan Tahap Gaban

Fuhhh!!!!Hari ni bosannyeeee kat opis...Bosan tahap GABAN rasanye....Macam malas je nak wat keje...Mengantuk pun ye jugak...Nasib baik la keje2 urgent aku dah settlekan...Tinggal beberapa kerja yang tak berapa urgent je yang tinggal...Takutla kan, kalo2 keje yang tak disiapkan tu dijadikan isu besar...
Tak nak la mummy bising and marah2 nanti...
Apa2 pun gambar2 kat bawah ni saje di snap bagi mengisi kebosanan yang melanda tahap GABAN tu....hehehe

Muke Marah!!!Jiran sebelah (Renny) buat aku marah!!!! 
Jiran sebelah (Renny) pujuk aku...So, peace!!! 
Huhuhu!!!Merajuk tak menjadi...Menyampah aku!!!

No comments:

Post a Comment

"Kenali Diri Ku"

My photo
Banting, Selangor, Malaysia
Saya merupakan seorang Isteri dan Mama kepada 2 cahaya mata yang comel bernama Qaleesya Amani & Shaikh Muzaffar..Minat berniaga secara kecil2an...Semoga Allah memberkati usaha ku ini...