topbella

Saturday, May 26, 2012

Akhirnya Impian Ku Tercapai

Wat pengetahuan kawan2...Dulu, masa aku masih single mingle macam2 yang aku impikan...
Di antaranya seperti di bawah ni :

1.Kerjaya yang tetap
(sekarang ni aku sudah bekerja dalam Perkhidmatan Awam)


2.Sebuah kereta

(dah ada 2 kete sekarang...1 kete aku dh abis bayar dah) 


3.Seorang suami yang baik 
(Syukur sgt2, aku dijodohkan dengan seorang suami yang sgt baik, memahami dan bertanggungjawab)


4.Anak lelaki dan perempuan
(Dah dapat sepasang dah...Insya-Allah 2 tahun lagi tambah lagi sepasang...kalo ada rezeki...hehehe)


5.Sebuah rumah di tanah sendiri
(Baru je duduk rumah ni 5 bulan lalu...)


6.Rumah sewa
(masih dalam proses...smoga impian ini akan tercapai...amin....)


7.Keluarga bahagia
(Bahagia sgt2...smg kebahagiaan ini berkekalan hingga ke akhir hayat...amin...)

Alhamdulillah, aku bersyukur sgt2 coz sekarang semua impian aku tercapai, kecuali yang ke-6 tu...tu masih dalam proses...hehehe...Kawan2 doakan lah semoga dipermudahkan segala urusan....Amin.....

No comments:

Post a Comment

"Kenali Diri Ku"

My photo
Banting, Selangor, Malaysia
Saya merupakan seorang Isteri dan Mama kepada 2 cahaya mata yang comel bernama Qaleesya Amani & Shaikh Muzaffar..Minat berniaga secara kecil2an...Semoga Allah memberkati usaha ku ini...