topbella

Tuesday, May 29, 2012

Makan2 di OLDTOWN Alamanda, Putrajaya

Tengahari2 ni tak tau nak gi mana...Hmmm...nak gi shopping pun tak gaji lagi...Minggu depan baru gaji...Tiba2 je cc ajak teman gi Alamanda nak cari neck tie anak...Aku tak tau nak beli apa, so window shopping je la...

Sebelum balik cc tanya nak makan apa, aku tak kisah makan kat mana2 pun.Last2 cc ajak makan kat OLDTOWN White Coffee, Alamanda.cc kata nak belanja makan.Aku tak rasa lapar lagi sebenarnya so aku order mee kari and lemon ice.cc plak order laksa and lemon ice....Lama kitorang tunggu, sedangkan tak ramai orang masa tu...Aircond pun mcm x function je, panas gile!Sekali sampai makanan yang kitorang order, berhembus2 dan berpeluh2 masing2 coz makanan yang kitorang order dah tentu la panas ditambah plak  panas disebabkan aircond yang tak function...sabo jela...


time ni air masih ada lagi...
Licin mee kari wlaupun panas....
p/s : TQ cc coz belanja saya kat OldTown White Coffee...murah rezeki cc....

No comments:

Post a Comment

"Kenali Diri Ku"

My photo
Banting, Selangor, Malaysia
Saya merupakan seorang Isteri dan Mama kepada 2 cahaya mata yang comel bernama Qaleesya Amani & Shaikh Muzaffar..Minat berniaga secara kecil2an...Semoga Allah memberkati usaha ku ini...