topbella

Thursday, October 4, 2012

Happy Birthday To Me & Walid

"Happy Birthday To Me....Happy Birthday To Me..."
"Happy Birthday To Me......."
"Happy Birthday To Me...."
 
Tiba2 je nyanyi tuk diri sendiri kan...sebenarnya 20 Ogos 2012 adalah hari lahirku yang ke-29...
Alamak...dah tua la...huhuhu...cepatnye masa berlalu....
Seperti biasa la...Aku akan sambut besday aku sekali dengan F.I.L a.ka Walid...coz tarikh lahir kami sama...tahun je lain...hehehe...
Apa2 pun, Happy Birthday Walid...Semoga kita sama2 dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, bahagia bersama keluarga tercinta dan apa yang dihajatkan akan tercapai...Amin...
 
Sebut pasal hajat...
...Hajat aku...
 
"Aku inginkan sebuah keluarga yang sgt bahagia yang berkekalan hingga akhir hayat...rezeki yang tak putus2, anak2 yang soleh dan solehah...ku harapkan aku akan sentiasa bersyukur dengan apa yang ada...yang paling penting,Allah beri lah hidayah kepada hambamu ini supaya akan lebih dekatkan diri kepada Mu sebagai hambanya...Ku Cuba ingin jadi yang terbaik"
 
....Tambahan hajat....
Handphone dah hilang...So, Mr Hubby,tolong la belikan ayg handphone baru ye...
nak android ye...pleaseeeeeee...
(demand la plak...)
hihihi...keji sungguh....

 
 
 
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment

"Kenali Diri Ku"

My photo
Banting, Selangor, Malaysia
Saya merupakan seorang Isteri dan Mama kepada 2 cahaya mata yang comel bernama Qaleesya Amani & Shaikh Muzaffar..Minat berniaga secara kecil2an...Semoga Allah memberkati usaha ku ini...